📞MILÍ UPŘÍMŇÁCI, OD 9. DO 23.9. BUDE TELEFONNÍ LINKA NEFUNKČNÍ. NAPIŠTE NÁM, PROSÍM, E-MAIL. MOC SE OMLOUVÁME.♥
📞MILÍ UPŘÍMŇÁCI, OD 9. DO 23.9. BUDE TELEFONNÍ LINKA NEFUNKČNÍ. NAPIŠTE NÁM, PROSÍM, E-MAIL. MOC SE OMLOUVÁME.♥
Košík 0

Vše o nákupu

Je u vás možné objednat tričko na zakázku - váš design, náš text?

Ano i ne. Trička nám tiskne externí tiskárna, která nám vytiskne cokoliv si usmyslíme. Minimální počet kusů je však 20 triček s jedním designem (různé velikosti a barvy). Pokud hledáš například trička pro firmy, týmy nebo třídu v tomto počtu, neváhej nám napsat a určitě něco vymyslíme.

Za jakých podmínek a jak můžu vrátit nebo reklamovat zboží?

Na trička se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zásilky. Zboží můžeš také vrátit do 14 dnů bez udání důvodů, pokud ti nesedlo, nebo se ti nelíbilo. Zboží není potřeba vracet v původním obalu.

Ke zboží, prosím, přilož vytištěný a vyplněný formulář podle toho, jestli zboží vracíš nebo reklamuješ. Potřebný formulář a adresu pro vrácení zboží najdeš na této stránce: Výměna a vrácení zboží

Pokud žádáš o výměnu velikosti, tak nás nejdříve kontaktuj. Ujistíme se, že produkt, o který máš zájem, máme skladem. Kdyby ne, zkusíme společně najít vhodnou alternativu.

    Za jakých podmínek nemůžu reklamovat zboží?

    Nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na:

    • vady, o kterých jsi při převzetí věděla/a nebo je sám/sama způsobil/a,
    • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
    • věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána,
    • vyplývá-li to z povahy věci (v případě sítotisku je to zejména potisk na tmavé materiály, který bývá oproti potisku na světlé materiály méně výrazný/plný).

    Kde a jak mohu uplatnit slevový kód nebo dárkovou kartu?

    Nakupuju z počítače: Slevový kód či dárkovou kartu uplatníš v 2. kroku objednávky. Vpravo hledej pole Dárková karta nebo slevový kód. Nezapomeň kliknout na Použít, jinak se sleva nezapočte.

    Nakupuju z mobiluSlevový kód či dárkovou kartu uplatníš ve 4. kroku objednávky, tzn. po zadání kontaktních údajů a výběru způsobu dopravy. Hledej pole Dárková karta nebo slevový kódNezapomeň kliknout na šipku, jinak se sleva nezapočte.

    Na počítači hledej pole pro zadání slevového kódu vpravo nahoře.

    Na počítači hledej pole pro zadání slevového kódu na záložce Platba.

    Jak zboží posíláte a kolik to stojí?

    Jak to že, kurňa, nemáte dobírku?

    Ačkoliv se to nezdá, jsme malý e-shop, a tak je pro nás každá pečlivě zabalená a posléze nevyzvednutá objednávka nákladná.

    Zasíláte také na Slovensko?

    Zatím bohužel ne, ale máme to v plánu.

    Mohu spolu se zásilkou dostat fakturu?

    Všechny faktury k zákazníkovi putují elektronickou cestou. Pokud ale potřebuješ tištěnou fakturu, napiš nám to do poznámky k objednávce nebo na email ahoj@uprimnytriko.cz.

    Nemůžu najít velikostní tabulku.

    Tak tu najdeš TADY.