Nejčastější otázky

K nákupu

Kde najdu velikostní tabulky?

Tabulky velikostí najdete tady.

Můžu u vás koupit tričko nebo mikinu s vlastním textem/designem?

Tohle bohužel neumíme.

Můžete mi zboží dárkově zabalit?

Tohle bohužel zatím neumíme.

Jak zboží posíláte a kolik to stojí?

Na expedici objednávek využíváme služeb super rychlého fulfilment centra. Aktuálně nabízíme Zásilkovnu (výdejní místo), Českou poštu a GLS.

Všechny potřebné informace najdete na stránce Doprava a platba.

Kurňa, proč nemáte dobírku?!

Ačkoliv se to možná nezdá, jsme malý e-shop. Každá pečlivě zabalená a posléze nevyzvednutá objednávka je pro nás nákladná. Proto dobírku zatím neumožňujeme.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Vzhledem k situaci, která se v ČR právě odehrává kvůli pandemii Covid-19, jsou osobní odběry v našem pražském fulfilment centru dočasně pozastaveny.

Jak rychle mi přijde objednané zboží?

Objednávky vytvořené a zaplacené ve všední den do 13:30 předáváme dopravci ve stejný den.

Objednávky vytvořené ve všední den po 13::30, nebo o víkendu, předáváme dopravci následující pracovní den.

Poté už je v rukách dopravců, jak rychle vám zásilku doručí.

Pohyb zásilky můžete sledovat online. V e-mailu s potvrzením objednávky najdete číslo balíku a URL pro sledování.

Něco chci jinak. Můžu ještě změnit objednávku?

Úprava objednávky jakýmkoliv způsobem možná je, pokud jsme ji ještě neodeslali. Napište nám na ahoj@uprimnytriko.cz a nějak to vymyslíme.

Tričko přišlo zašpiněné, plecháček s rýhou... Jednoduše zboží nepřišlo v top stavu.

Někdy může jít o snadno odstranitelnou vadu z výroby (např. drobný flíček od síta na sítotisk), jindy je zboží skutečně na reklamaci.

V každém případě nám dejte vědět, nehledě na to, zda si zboží necháte, nebo ho vrátíte ve čtrnáctidenní lhůtě.

Vrácené zboží s vadou, která nám není předem oznámena, posuzujeme jako vadu, která vznikla na straně zákazníka.

Jak můžu vrátit nebo reklamovat zboží?

Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zásilky. Zboží můžete nenošené a nepoškozené vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.

Potřebné formuláře a adresu pro vrácení najdete na stránce Výměna a vrácení zboží.

Jak řešíte reklamace?

Všechny informace najdete na stránce Vrácení a výměna zboží.

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥

Vysněný produkt není skladem. Kdy ho zase naskladníte?

V první řadě doporučujeme, nastavte si hlídacího psa. Jakmile zboží naskladníme, štěkne vám to e-mailem.

Zboží se snažíme naskladňovat co nejdříve po jeho vyprodání. Bohužel jsme odkázáni na časové možnosti našich dodavatelů. Nikdy proto nedokážeme s jistotou říct přesný termín.

Jakým způsobem tisknete na textil?

Metoda potisku textilu je sítotisk. Je to nejtrvanlivější a nejkvalitnější metoda potisku textilních materiálů. Výhodou je perfektní barevná stálost a trvanlivost.

Většina upřímných triček a plátěnek je potištěna certifikovaným sítotiskem (GOTS), který je v ČR velmi unikátní (držiteli je pouze pár vybraných tiskáren). Certifikované tiskařské barvy neobsahují škodlivé nebo toxické chemikálie, díky čemuž jsou bezpečné pro lidi i životní prostředí. Jedná se o nejekologičtější barvy, které splňují přísná kritéria.

Zda konkrétní tričko má tento certifikát se dozvíte přímo na stránce produktu v záložce "Typ potisku/výšivky".

Odkud pochází vaše grafika a texty?

Texty si vymýšlíme zpravidla sami. Takový produkt je označený štítkem ©ORIGINAL.. Tu a tam se inspirujeme za hranicemi.

Fonty (písmo) a fotografie kupujeme v placených (foto)bankách nebo jsme se sami nakreslili/vyfotili.

Dostanu fakturu k objednávce?

Fakturu zasíláme elektronicky.