📞MILÍ UPŘÍMŇÁCI, OD 9. DO 23.9. BUDE TELEFONNÍ LINKA NEFUNKČNÍ. NAPIŠTE NÁM, PROSÍM, E-MAIL. MOC SE OMLOUVÁME.♥
📞MILÍ UPŘÍMŇÁCI, OD 9. DO 23.9. BUDE TELEFONNÍ LINKA NEFUNKČNÍ. NAPIŠTE NÁM, PROSÍM, E-MAIL. MOC SE OMLOUVÁME.♥
Košík 0

Nesedla ti velikost nebo jsme nesplnili tvá očekávání? Žádnou paniku. To se prostě stává.

Jak postupovat?

  1. Informuj nás nejprve prosím e-mailem na ahoj@uprimnytriko.cz.
  2. Pokud to situace vyžaduje, vyzveme tě k odeslání reklamovaného zboží poštou na adresu našeho externího skladu: Upřímný triko – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice.
  3. K objednávce přilož vytištěný a vyplněný formulář, a to buď Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě nebo Reklamační protokol.
  4. Dobírky nebudou přijaty.

Lhůta pro vyřízení reklamace

O reklamaci jako takové rozhodneme do 3 pracovních dnů. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů od jejího uplatnění.

Podrobnější informace nalezneš v našich dTest obchodních podmínkách.