Výměna a vrácení zboží

Chci zboží reklamovat

Nejdřív nám napište na ahoj@uprimnytriko.cz spolu s fotografií a popisem vady. Na základě toho se domluvíme na dalším postupu.

V některých případech může jít o vadu snadno odstranitelnou (jen vyperete tričko), takže si ušetříte balení zboží a cestu na poštu.

► Reklamační formulářstáhnout

► Adresa pro vrácení: Upřímný triko – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice

Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení.

Chci zboží vrátit ve 14denní lhůtě

Zboží zašli spolu s vytištěným a vyplněným formulářem Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě na adresu fulfilment centra:
Upřímný triko – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice

Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.

Lhůta pro vyřízení

Vratky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení.

Chci vyměnit velikost

Spojte se s námi na ahoj@uprimnytriko.cz a ujistíme se, že vámi poptávaná varianta je skladem. Kdyby ne, zkusíme spolu najít alternativu v podobě jiné barvy, velikosti či produktu.

Zboží zašlete spolu s vytištěným a vyplněným formulářem Výměna zboží na adresu fulfilment centra: Upřímný triko – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice

Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.

Lhůta pro vyřízení

Výměny se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení.

Kdo proplácí náklady na zaslání zboží zpět?

Vracím zboží ve 14denní lhůtě

Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. Vrátíme vám celou částku, kterou jste za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Poštovné se vrací jen v případě vrácení CELÉ OBJEDNÁVKY, nikoliv její části.

Zboží reklamuji kvůli závadě, která nevznikla při dopravě

Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem. Vrátíme vám celou částku, kterou jste za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem.

Výměna zboží

Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. V případě, že je vrácené zboží vyšší hodnoty než vyměněné, rozdíl v ceně vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste platil/a.