Vrácení a výměna zboží

Nesedla ti velikost nebo jsme nesplnili tvá očekávání? Žádnou paniku. To se prostě stává.

Jak postupovat?

  1. Informuj nás nejprve prosím e-mailem na ahoj@uprimnytriko.cz.
  2. Pokud to situace vyžaduje, vyzveme tě k odeslání reklamovaného zboží poštou na adresu našeho externího skladu: Upřímný triko – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice.
  3. K objednávce přilož vytištěný a vyplněný formulář, a to buď Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtěReklamační protokol nebo Výměna zbožíDobírky nebudou přijaty.

Lhůta pro vyřízení reklamace

O reklamaci jako takové rozhodneme do 3 pracovních dnů. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů od jejího uplatnění.

Podrobnější informace nalezneš v našich dTest obchodních podmínkách.

 

Jak je to s náklady na dopravu při vrácení/výměně?

Vracím zboží ve 14denní lhůtě: Vrátíme ti celou částku, kterou jsi za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím.

Zboží reklamuji kvůli závadě, která nevznikla při dopravěVrátíme ti celou částku, kterou jsi za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem.

Výměna zbožíNáklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. V případě, že je vrácené zboží vyšší hodnoty než vyměněné, rozdíl v ceně ti vrátíme stejným způsobem, jakým jsi platil/a.